Strongbow új Mézes Alma íz-divatbemutató

Bár már lassan a történelem része, hiszen 1962 óta csillapítja a szomjat a száraz cider ital, itthon mégis csak 2 éve írta be magát a szórakozóhelyek meséibe a Strongbow Gold neve. Nem rég érkezett egy meghívó, melyben az állt, hogy szívesen látnának minket az idei black & gold partyn. Celebekkel és modellekel tömött szórakozóhelyen lesz a show, ami rengeteg meglepetést fog tartogatni mindenki számára: Kata Szegedi divatbemutató, Klapka György éppen névnapos sztárvendég, egy kis jazz, no meg jó pár neves Dj.
Kiváncsiak voltunk rá, hogy vajon ez mind hogy illik össze, ráadásul egy alkoholos ital jegyében?
Hát megtudtuk, hogy nehezen, de értékeljük azt, hogy a szándék a fontos.
 
Az új, mézes-almás Strongbow tényleg nagyon finom, csak ajánlani lehet mindenkinek, aki persze már elmúlt 18, hiszen 5%-os alkoholtartalma van az italnak. Arra a kérdésre, hogy miért pont ezt az ízvilágot választották, Balogh Barbara, a Strongbow egyik magyarországi fejese árulta el a választ. A fogyasztó magyar közönség szavazott a méz és az alma különleges egyvelegére - s valljuk be, igen ritka manapság, hogy ennyire ad egy cég a vásárlói véleményre (sajnálatos módon), de a Heineken leányvállalata idén biztosan jól hozta meg ezt a döntését.
Megtudtuk, hogy ezen kívűl, még az Apple&Honey című jazz szám adta az ihletet ahhoz, hogy létrejöhessen az idei nyár ciderjének frissítő íze. Sőt, kapva ezen a lehetőségen, aki a május 1. - én induló egy hónapos verseny alatt legjobban mixeli meg a számot, lehetőséget kap arra, hogy a Balaton Soundon több ezer embernek ezt megmutathassa (www.strongbowmusic.hu) és ezzel talán világszínvonalra emeli majd a Strongbow Apple & Honey-t, hiszen egyenlőre kizárólag Magyarországon lesz kapható az ital.

S ha már a magyarok fantasztikus kreativitásánál tartunk, Szegedi Kata ruhái is különlegesek és csodaszépek voltak, mint mindig és modelljei hivatalosan is a Strongbow divatnagykövetei lettek.   Tervezett egy fekete-arany ruhát, aminek apró méhecske szárnyakra emlékeztető módon volt elkészítve a háta, kimondottan a Strongbow hostessei számára, valamint az új, tavaszi kollekcióból is láthattunk pár darabot, ami a tengeri világ témáját ölelte át.
A probléma csak az volt, hogy bár nem volt hatalmas tömeg (hazai sztárok egy-kettő például Julia Carpenter), de a modellek az emberek között vonultak fel - így alig lehetett valamit is látni a ruhákból.  Klapka Gyuri pedig, aznap sajnálatos módon lebetegedett, így nem tudta ott ünnepelni a névnapját. Persze nem ezekről a plusz dolgokról szólt a dolog, hanem, hogy bevezessék a köztudatba az új italt. Az ötlet nagyon jó volt, a megvalósítás kevésbé. Talán kicsit későbbi órában, kicsit nagyobb helyen, jóval nagyobb reklámmal kellett volna megszervezni ezt az egészet. De úgy tartják, valahol mindent el kell kezdeni és aki még nem csinált ilyet, az ne szóljon bele.

Mi mindenesetre megtermetettük magunknak a tökéletes hangulatot és ha nincs ez a party, akkor egyel kevesebb felejthetetlen budapesti éjszakáról tudnánk mesélni, az biztos.


Horváth Bianka
fotó: Vipler Kisanna

 

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések